Satoviinakit.hr - za prave ljubitelje satova i nakita

Rolex, Patek, Zenith, Chopard i Bulova na prvom danu Basela 2019. NOVOSTI

Rolex, Patek, Zenith, Chopard i Bulova na prvom danu Basela 2019.

Prvog dana Baselworlda 2019. posjetili smo izložbene prostore cijenjenih brendova Rolex, Patek Philippe, Zenith, Chopard i Bulova.

OBJAVLJENO: 21.03.2019
Tudorov ronilački sat u retro stilu TEMA TJEDNA

Tudorov ronilački sat u retro stilu

Black Bay Fifty-Eight inspiriran je Tudorovim ronilačkim satovima iz pedesetih godina prošlog stoljeća, koje je krasila velika krunica i crveni trokut ...

OBJAVLJENO: 15.03.2019
U-Boatov Unicum SAT TJEDNA

U-Boatov Unicum

 

  • De Bethune promovira Russian Ballet Jewels DOGAĐANJA

    De Bethune promovira Russian Ballet Jewels

    Kako bi zahvalio svojim ruskim klijentima i ljubiteljima satova, švicarski satni brend De Bethune sklopio je suradnju s popularnom predstavom Russian ...

    OBJAVLJENO: 14.03.2019
  • ZC-ova briljantna kolekcija Diamond Cushion NAKIT

    ZC-ova briljantna kolekcija Diamond Cushion

    Kolekcija Diamond Cushion stvorena je da ispuni i najskrivenije želje. 

    OBJAVLJENO: 20.03.2019
  • Rijetkim vještinama do novog Reversa POSJETILI SMO

    Rijetkim vještinama do novog Reversa

    Otvaranjem najnovije radionice za rijetke vještine, Jaeger-LeCoultre obilježio je osamdeset i peti rođendan svog legendarnog modela, Reversa.

    OBJAVLJENO: 01.03.2019
  • Samo je nebo granica INTERVJU

    Samo je nebo granica

    O golemom rastu koji brend Carl F. Bucherer bilježi u zadnjih nekoliko godina, ekskluzivno za Satove i nakit govori CEO Sascha Moeri.

    OBJAVLJENO: 01.03.2019


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Iskoristite posebnu ponudu i pretplatite se na časopis Satovi i nakit i Katalog satova za 2019. godinu za samo 109,00 kuna. Pretplatom si osiguravate dva sljedeća broja časopisa Satovi i nakit i Katalog satova za 2019. godinu.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem.

    John Lennon, glazbenik
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cijena.

    Jean-Christophe Babin, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarjelim, a s time i najluksuznije kompanije.

    Cyrille Vigneron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtjevniji nego ikada i traže lijepe i funkcionalne proizvode po razumnim cijenama. Dani marketinških napuhavanja su iza nas.

    Yann Gamard, CEO Glashütte Original