Satoviinakit.hr - za prave ljubitelje satova i nakita

Svi Bvlgarijevi svjetski rekordi NOVOSTI

Svi Bvlgarijevi svjetski rekordi

U novom mileniju Bvlgari je počeo proizvoditi vlastite tehnički napredne mehanizme i time zakoračio u svijet visokog urarstva, što dokazuje čak pet rekorda u kategoriji tankih satova

OBJAVLJENO: 25.06.2018
Ljetno izdanje Satova i nakita u prodaji! TEMA TJEDNA

Ljetno izdanje Satova i nakita u prodaji!

Novo, ljetno izdanje časopisa Satovi i nakit stiglo je na kioske!

OBJAVLJENO: 15.06.2018
  • Gwyneth Paltrow i dalje ambasadorica Frederiquea Constanta DOGAĐANJA

    Gwyneth Paltrow i dalje ambasadorica Frederiquea Constanta

    Manufaktura Frederique Constant obnovila je svoje partnerstvo sa slavnom glumicom Gwyneth Paltrow.

    OBJAVLJENO: 15.06.2018
  • Začinjena kolekcija NAKIT

    Začinjena kolekcija

    Spicy, nova kolekcija brenda Calvin Klein, sastavljena je od čeličnog i PVD-om od ružičastog zlata presvučenog nakita „začinjenog“ lapis lazulijem, ...

    OBJAVLJENO: 22.06.2018
  • Patrimony je naše pravo lice POSJETILI SMO

    Patrimony je naše pravo lice

    Glavna urednica Satova i nakita, Mila Bulimbašić posjetila je jednu od najstarijih urarskih manufaktura na svijetu, Vacheron Constantin u ...

    OBJAVLJENO: 19.06.2018
  • Moramo promijeniti tehnologiju izrade satova INTERVJU

    Moramo promijeniti tehnologiju izrade satova

    O strasti prema satnim mehanizmima, načinu na koji se radi u Cartieru, ovogodišnjim satnim novitetima te budućnosti satova, ekskluzivo za Satove i nakit ...

    OBJAVLJENO: 04.06.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Iskoristite posebnu ponudu i pretplatite se na časopis Satovi i nakit i Katalog satova za 2018. godinu za samo 109,00 kuna. Pretplatom si osiguravate dva sljedeća broja časopisa Satovi i nakit  i Katalog satova za 2018. godinu.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem.

    John Lennon, glazbenik
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cijena.

    Jean-Christophe Babin, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarjelim, a s time i najluksuznije kompanije.

    Cyrille Vigneron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtjevniji nego ikada i traže lijepe i funkcionalne proizvode po razumnim cijenama. Dani marketinških napuhavanja su iza nas.

    Yann Gamard, CEO Glashütte Original