Satoviinakit.hr - za prave ljubitelje satova i nakita

Dubuisov Excalibur Aventador S Blue NOVOSTI

Dubuisov Excalibur Aventador S Blue

Suradnja luksuznog švicarskog satnog brenda Roger Dubuis i talijanskog proizvođača sportskih automobila Lamborghini urodila je novim robusnim satovima iz kolekcije Excalibur Aventador.

OBJAVLJENO: 20.04.2018
Sve o satovima za jedriličare TEMA TJEDNA

Sve o satovima za jedriličare

Početkom 20. stoljeća brojni su satni brendovi razvili mehanizme namijenjene jedriličarima s odbrojavanjem 5 minuta, te kazaljku koja je brojala sekunde ...

OBJAVLJENO: 20.04.2018
  • Raymond Loretan novi predsjednik Fondacije GPHG DOGAĐANJA

    Raymond Loretan novi predsjednik Fondacije GPHG

    Ugledna švicarska fondacija Grand Prix d'Horlogerie de Geneve (GPHG) koja dodjeljuje najznačajnije nagrade u svijetu urarstva, predstavila je svog novog ...

    OBJAVLJENO: 20.04.2018
  • Kraljevski nakit NAKIT

    Kraljevski nakit

    Chopardova kolekcija nakita Imperiale, izrađena od 18-karatnog ružičastog zlata oblikovanog kao fini vez i ukrašena ametistom, uistinu je nakit dostojan ...

    OBJAVLJENO: 20.04.2018
  • Audemars Piguet - kolijevka švicarskog urarstva POSJETILI SMO

    Audemars Piguet - kolijevka švicarskog urarstva

    Nakon što posjetite manufakturu poput Audemars Pigueta više nikada nećete postaviti pitanje zašto je neki sat toliko skup. Skup je iz ...

    OBJAVLJENO: 20.04.2018
  • Omega nije modni brend, ali je u trendu INTERVJU

    Omega nije modni brend, ali je u trendu

    Predsjednik i CEO Omege, Raynald Aeschlimann, ekskluzivno za Satove i nakit govori o projektu Orbis, modi i modnim trendovima, kultnim modelima, ambasadorima, ...

    OBJAVLJENO: 20.04.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Iskoristite posebnu ponudu i pretplatite se na časopis Satovi i nakit i Katalog satova za 2018. godinu za samo 109,00 kuna. Pretplatom si osiguravate dva sljedeća broja časopisa Satovi i nakit  i Katalog satova za 2018. godinu.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem.

    John Lennon, glazbenik
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cijena.

    Jean-Christophe Babin, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarjelim, a s time i najluksuznije kompanije.

    Cyrille Vigneron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtjevniji nego ikada i traže lijepe i funkcionalne proizvode po razumnim cijenama. Dani marketinških napuhavanja su iza nas.

    Yann Gamard, CEO Glashütte Original