Satoviinakit.hr - za prave ljubitelje satova i nakita

Parmigianijev Toric Chronomètre NOVOSTI

Parmigianijev Toric Chronomètre

Toric Chronomètre, reinterpretacija Parmigianijeva prvog sata predstavljena 2017. godine, dobila je novu verziju.

OBJAVLJENO: 15.02.2019
Satovi za volanom TEMA TJEDNA

Satovi za volanom

Pogledajte ovih devet zvjerki za volanom! Po našem mišljenju one su nove buduće „automobilističke“ legende, poput Daytone i ...

OBJAVLJENO: 15.02.2019
U-Boatov Unicum SAT TJEDNA

U-Boatov Unicum

 

  • Bivši direktori Richemonta osnovali novi brend DOGAĐANJA

    Bivši direktori Richemonta osnovali novi brend

    Deset bivših izvršnih direktora Richemont grupe osnovalo je novi nezavisni satni brend, koji su nazvali Riskers. 

    OBJAVLJENO: 21.01.2019
  • Keramika i dijamant NAKIT

    Keramika i dijamant

    Zanimljivo keramičko prstenje iz IDC-ove kolekcije Nika dolazi u tri boje, bijeloj, smeđoj i crnoj, i tri veličine, uskoj, srednjoj i širokoj, a ...

    OBJAVLJENO: 15.02.2019
  • Manufaktura koja spaja umjetnost i kvalitetu POSJETILI SMO

    Manufaktura koja spaja umjetnost i kvalitetu

    Glavna urednica Satova i nakita Mila Bulimbašić posjetila je njemačku manufakturu Glashütte Original u kojoj se proizvode gotovo svi dijelovi za ...

    OBJAVLJENO: 20.12.2018
  • Naši satovi su prava umjetnička djela INTERVJU

    Naši satovi su prava umjetnička djela

    Vlasnik slavne Manufakture Bovet 1822, koja je ove godine odnijela Zlatnu kazaljku za sat godine, Pascal Raffy ekskluzivno za Satove i nakit govori o nagradi, ...

    OBJAVLJENO: 20.12.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Iskoristite posebnu ponudu i pretplatite se na časopis Satovi i nakit i Katalog satova za 2019. godinu za samo 109,00 kuna. Pretplatom si osiguravate dva sljedeća broja časopisa Satovi i nakit i Katalog satova za 2019. godinu.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem.

    John Lennon, glazbenik
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cijena.

    Jean-Christophe Babin, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarjelim, a s time i najluksuznije kompanije.

    Cyrille Vigneron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtjevniji nego ikada i traže lijepe i funkcionalne proizvode po razumnim cijenama. Dani marketinških napuhavanja su iza nas.

    Yann Gamard, CEO Glashütte Original