Satoviinakit.hr - za prave ljubitelje satova i nakita

Patrimony je naše pravo lice NOVOSTI

Patrimony je naše pravo lice

Glavna urednica Satova i nakita, Mila Bulimbašić posjetila je jednu od najstarijih urarskih manufaktura na svijetu, Vacheron Constantin u Plan-les-Ouatesu, u blizini Ženeve

OBJAVLJENO: 19.06.2018
Ljetno izdanje Satova i nakita u prodaji! TEMA TJEDNA

Ljetno izdanje Satova i nakita u prodaji!

Novo, ljetno izdanje časopisa Satovi i nakit stiglo je na kioske!

OBJAVLJENO: 15.06.2018
  • Gwyneth Paltrow i dalje ambasadorica Frederiquea Constanta DOGAĐANJA

    Gwyneth Paltrow i dalje ambasadorica Frederiquea Constanta

    Manufaktura Frederique Constant obnovila je svoje partnerstvo sa slavnom glumicom Gwyneth Paltrow.

    OBJAVLJENO: 15.06.2018
  • Geometrija Roberta Coina NAKIT

    Geometrija Roberta Coina

    Slavni nakitni brend Roberto Coin predstavio je svoju najnoviju kolekciju Classique Parisienne, jednostavnih, geometrijskih linija. Minimalistički stil ovoga ...

    OBJAVLJENO: 15.06.2018
  • Paneraijeva zelena manufaktura POSJETILI SMO

    Paneraijeva zelena manufaktura

    Novu Paneraijevu urarsku manufakturu, smještenu na brdu iznad Neuchâtela, posjetila je urednica Satova i nakita, Mila Bulimbašić, ...

    OBJAVLJENO: 04.06.2018
  • Moramo promijeniti tehnologiju izrade satova INTERVJU

    Moramo promijeniti tehnologiju izrade satova

    O strasti prema satnim mehanizmima, načinu na koji se radi u Cartieru, ovogodišnjim satnim novitetima te budućnosti satova, ekskluzivo za Satove i nakit ...

    OBJAVLJENO: 04.06.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Iskoristite posebnu ponudu i pretplatite se na časopis Satovi i nakit i Katalog satova za 2018. godinu za samo 109,00 kuna. Pretplatom si osiguravate dva sljedeća broja časopisa Satovi i nakit  i Katalog satova za 2018. godinu.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem.

    John Lennon, glazbenik
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cijena.

    Jean-Christophe Babin, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarjelim, a s time i najluksuznije kompanije.

    Cyrille Vigneron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtjevniji nego ikada i traže lijepe i funkcionalne proizvode po razumnim cijenama. Dani marketinških napuhavanja su iza nas.

    Yann Gamard, CEO Glashütte Original