IWC: naši satovi moraju biti prelijepi i imati priču

Christoph Grainger-Herr, CEO IWC-a, najbolji je primjer kako izgled može varati. Jer, kad vidite mlađahnog i zgodnog Christopha kako opušteno razgovara na SIHH-u s brojnim zaljubljenicima u ovaj brend, na prvi pogled pomislili biste da se radi o nekom ambasadoru ili modelu koji samo trenutačno na ruci nosi najnoviji model, proizveden u modernoj manufakturi u Schaffhausenu.

IWC ste preuzeli u proljeće prošle godine, zanima me ponajprije kako je teklo samo preuzimanje i što se sve dogodilo otada?
Samo je preuzimanje teklo vrlo glatko, s jasnim fokusom na kontinuitet. Tijekom posljednjih deset godina vrlo sam intenzivno radio sa svojim prethodnikom na razvijanju brojnih koncepata i strategija koje su dovele do ovoga IWC-a koji danas imamo. Imao sam sreću da su mi moje posljednje dvije pozicije na kojima sam bio u IWC, prije nego što sam postao CEO zapravo dale kompletan uvid u gotovo sve što se događa u kompaniji. Stoga na koncu nije bilo nikakvih iznenađenja kad sam preuzeo IWC, točno sam znao zašto sam tu i što mi je činiti. Naravno, odgovornosti i zadaci su se u potpunosti promijenili otkad sam postao CEO, ali definitivno uživam u onome što radim.

Po zanimanju ste arhitekt, je li vam to i koliko uopće pomoglo u novome poslu?
Arhitekti su po definiciji graditelji vizija. Ali to mogu biti i socijalne vizije, posebice kada se radi o urbanom planiranju, oni iznimno utječu na to kako ljudi žive i se međusobno odnose u svojim zajednicama. Taj je oblikovni moment definitivno prisutan u arhitekturi – mnogo više od odlučivanja hoće li neki zid biti bijeli ili crni.
Mi u IWC-u kao luksuznom brendu, gradimo snove u koje se naši klijenti zaljubljuju. Kreativni um ima tu prednost kada je riječ o oblikovanju i realizaciji tih snova. A uz uspješno vođenje kompanije, mislim da je naš, odnosno moj glavni zadatak upravo oblikovati te vizije s kojima se naši klijenti mogu identificirati.

 

Više u novom broju Satova i nakita br.30.

Iz časopisa Satovi & nakit, ljeto 2019.