Polaris će osvojiti milenialse

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Zamjenik CEO-a Jaeger-LeCoultrea, Geoffroy Lefebvre, ekskluzivno za Satove i nakit govori o svojoj prvoj godini na čelu ovoga brenda i vizijama za budućnost.

U nedavnoj rošadi koju se dogodila u Richemond grupi prošle godine, brojni su CEO-ovi izmijenili svoja mjesta, a svježe mlade snage došle su na vodeće pozicije. Jedan od takvih je i Geoffroy Lefebvre koji se kao zamjenik CEO-a pridružio Jaeger-LeCoultreu u travnju prošle godine, iako prije toga na vodećim funkcijama u brendu proveo već par godina. Prije toga bio je u Vacheron Constantinu tri godine i u vodstvu Richemonta. Rođen je i odrastao u Francuskoj, a zamišljeno je da u JLC-u vodi razvoj i transformaciju manufakture. Ovogodišnji SIHH u Ženevi na kojem je ovaj brend predstavio brojne nove modele, među kojima i iznimno uspješni Polaris, bio je prava prigoda za razgovor s energičnim, novim šefom JLC-a.

– Možete li mi otkriti svoju viziju, odnosno na koji način planirate voditi JLC kroz ova prilično teška vremena za vrhunske satne brendove?
Moja je vizija da ostanemo ono što jesmo i upravo time nastavimo privlačiti kupce. Ne želimo privući sve kupce, već naše kupce. Uz to prisutniji smo nego ikada na društvenim mrežama, jer mislim da je upravo to ono čime se možemo približiti svojim kupcima i otkriti što oni zapravo žele. A suvremeni kupci, upravo zahvaljujući medijima, društvenim mrežama i blogerima znaju jako puno o satovima i satnim brendovima, što nam je zapravo vrlo drago. Jer oni su vrlo zainteresirani za čitav proces proizvodnje sata, žele primjerice znati odakle dolazi koža za izradu remena itd. Pitaju vrlo konkretna pitanja, što je definitivno u duhu stvaratelja, a upravo to jest naš duh. Stvaratelj je znatiželjan duh koji uvijek propituje, uvijek teži novom i boljem.
Također želimo se povezati s drugim stvarateljima, poput nas, onih koji u svojim radionicama već generacijama izrađuju predivne stvari. I upravo to smo pokazali na ovogodišnjem SIHH-u, na kojem smo predstavili partnerstvo s uglednim argentinskim proizvođačem čizama, Casom Fagliano. U suradnji s njima napravili smo ograničenu ediciju Reverso Tribute Duo za koji su majstori iz Casa Fagliano izradili poseban Casa Fagliano Edition Cordovan kožne remene. Svaki je remen ručno izrađen i na najbolji mogući način predstavlja majstorstvo JLC-a koje želimo istaknuti ovakvim suradnjama. Satovi iz ove edicije Limited Edition – One of 100 prodaju se isključivo u JLC-ovim buticima.

– Mislite li da upravo takve priče, kao što je ova o suradnji JLC-a i argentiskih majstora, mogu privući milenialse, i želite li ih uopće privući svom brendu?
Ne znam koliko danas ljudi, bili oni milenialsi ili ne, uopće žele priče. Mislim da danas ljudi žele autentičnost iznad svega. Stoga mislim da je pristup milenialsima prije određen sredstvom, a ne sadržajem. Naravno, za to su nam na raspolaganju društvene mreže, koje koristimo sve više i više. Dakle, moramo našu poruku prilagoditi drugačijim kanalima, znači predstavi im kratke priče, kratke filmove… Ali na kraju se opet vraćamo na proizvod, koji je najvažniji u svemu tome, I zato ove godine imamo novu liniju Polaris. Mislim da će upravo ta linija biti veliki hit, posebice među milenialsima budući da je jednostavna, a baš oni preferiraju jednostavnost. Ne vole blještavilo i komplikacije, već nešto što ih jednostavno određuje, što jednostavno govori o njihovom identitetu. Osim toga, traže vrijednost za novac, a upravo Polaris nudi veliku vrijednost za novac.

– Bojite li se da ćete ovim pristupom mlađoj klijenteli izgubiti nešto od svoje, ajmo reći, starije, obrazovanije klijentele, kojima su bitne možda nešto drugačije vrijednosti JLC-a.
Ovisi o tome na koju mlađu publiku mislite. Mislim da među milenialsima ima dosta iznimno ozbiljnih mladih ljudi koje iznad svega zanima autentičnost, a kada je riječ o tome, onda takvim pristupom JLC ne može izgubiti svoju stariju publiku.

– Mislite li da će upravo Polaris biti jedan od prvih satova koje će neki mladi čovjek kupiti sebi?
Da, vjerujem u to, jer jedan od bitnih kriterija za kupnju prvoga sata jest cijena, a Polaris ima vrlo kompetitivnu početnu cijenu od oko pet tisuća eura. Kada pritom pomislite na količinu rada koja je utrošena na tome satu, kao i majstore koji su radili na njemu, onda je ta cijena iznimno pristupačna. Drugi kriterij je estetski, a tu je opet JLC bez premca, pa tako i Polaris izgleda izvanredno i može privući apsolutno sve vrste kupaca.

– Možete li nam malo pobliže predstaviti upravo Polaris, zašto ste ga odlučili predstaviti ove godine i koja se priča krije iza toga.
Naravno. Željeli smo ispuniti određenu prazninu koja je postojala među našim kolekcijama, naime, imali smo izvanredne satove za žene i muškarce, ali nešto je nedostajalo. I to je bio prvi razlog, a drugi se nametnuo sam od sebe, a to je pedeset godina od modela 1968 Memovox Polarisa koji obilježavamo ove godine. Novi Jaeger-LeCoultre Polaris objedinio je u sebi sve najbolje od tradicije i posvećenosti detaljima koje naša manufaktura njeguje. Dobili smo moderan, sportski i elegantni sat s daškom vintagea. I dok je originalni Memovox POlaris bio crni, nova verzija nudi izbor između crnog i oceanski plavog brojčanika, za one koji žele vrhunsku urbanu eleganciju.

– Zanima me također što mislite o e-commerce, koja je u posljednje vrijeme iznimno popularna i među vrhunskim satnim brendovima?
Pretpostavljam da znate da smo pustili Polaris u e-commerce i prodali smo u prvome danu puno više nego što sam mislio da ćemo prodati. Stoga je logično da nam upravo taj lanac prodaje postaje sve važniji i važniji i dalje ćemo ga njegovati.

– Mislite li da bi to moglo na neki način uništiti maloprodaju?
Ne, naravno, da ćemo paziti na maloprodaju i distributere naših modela.

– I za kraj, pročitala sam da je jedan od vaših ciljeva, kada ste došli na čelo JLC-a, da upoznate sve djelatnike u prvoj godini. Jeste li u tome uspjeli?
Još imam tri odjela za obići, i onda sam gotov, a mi u JLC mjerimo godinu prema fiskalnoj godini, tako da još uvijek imam vremena (smijeh).

Benedict je savršen
– Koliko je teško pronaći ambasadora brenda?
Jednom kad utvrdite DNA branda, nije teško pronaći ljude koji vam odgovaraju. U trenutku kada smo identificirali tko smo, krenuli smo u potragu za ljudima koji odgovaraju našim vrijednostima. Takav je na primjer Benedict Cumberbatch, kojeg sam na ovom SIHH-u sreo prvi put, a koji u potpunosti odgovara našim vrijednostima. On je potpuno posvećen svome radu, vrhunski je profesionalac, i velika zvijezda, ali istodobno je vrlo jednostavan i skroman, nimalo se ne hvališe. Uistinu je izvanredan momak.

Iz časopisa Satovi i nakit broj 28, ljeto 2018.