RAZGOVOR CHRISTOPH GRAINGER-HERR | IWC satove sad možete i virtualno isprobati

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Nove tehnologije, najnoviji pilotski modeli, povijest luksuza, održiva proizvodnja satova – samo su dio tema o kojima ekskluzivno za Satove i nakit govori CEO IWC-a Christoph Grainger-Herr

Razgovarala Mila Bulimbašić

 

Dvije godine nakon našeg zadnje susreta „uživo“ ponovno sam, ovaj put, naravno online razgovarala s ambicioznim CEO IWC Schaffhausena, Christophom Grainger-Herrom. Arhitekt po struci, podijelio je ekskluzivno za Satove i nakit svoja razmišljanja o svijetu satova nakon strašnog virusa te predstavio ovogodišnje novitete svoga brenda.

U razgovoru na posljednjem „živom“ izdanju SIH-a 2019. godine rekli ste mi da emocionalna priča o satovima postaje sve važnija. Vjerujete li još u to?

Nastavljamo kreirati priče kako bismo izazvali emocionalne reakcije na proizvod. Priče su u osnovi luksuza. Asocijacije imaju moć stvaranja vrijednosti, okruženja i slika, to seže stotinama godina u povijest. Luksuzni predmeti bili su dio života i izražavanja aristokracije ili elita u doba antičkog Rima, što je onda kopirala i opća populacija. Oni su bili ambasadori svog vremena. Nismo mi izmislili ovaj koncept prošle godine; on je oduvijek tu, samo mijenja oblike. Iz vjerskih i sekularnih elita prešao je u prve filmske zvijezde 20-ih, 30-ih, 40-ih, 50-ih, 60-ih godina. Uslijedili su sportaši, potom i ličnosti s društvenih mreža te na kraju različita partnerstva i udruge. Vrijednosti luksuznih dobara ispoljavaju se kroz moć asocijacije. Mislim da je to staro koliko i povijest luksuza.

Postoji li nekakva emocionalna priča vezana za 85 godina modela Pilot’s Watch?

Pilot’s Watches je jedna od naših najprepoznatljivijih linija. U ranim danima avijacije, precizan ručni sat bio je presudan alat u kokpitu. Pilotima je bio potreban kako bi pratili vrijeme rada motora i leta ili izvodili astronamsku navigaciju u kombinaciji sa sekstantom. Tijekom 1940-ih IWC je proizveo niz alatnih satova prema vojničkim standardima, koji su korišteni u svrhe promatranja i navigacije. I dok su danas modeli Pilot’s Watch uglavnom cijenjeni kao robusni sportski satovi, još uvijek imaju taj emocionalni aspekt i projiciraju san o letenju na zglob ruke.

Spada li model s promjerom od 43 milimetra još uvijek u kolekciju Big Pilot’s Watch?

Željeli smo kreirati novi model koji bi u potpunosti izgledao i nosio se kao Big Pilot’s Watch, ali bi istovremeno bio vrlo udoban i lagan za nošenje. Jedan od najvećih izazova s kojim smo se susreli prilikom dizajna bio je postizanje ravnoteže između upečatljivosti na zglobu i nosivosti.

U počecima razvojnog procesa radili smo s različitim prototipovima promjera od 42 do 44 milimetra kako bismo pronašli savršene proporcije kućišta i omjera promjera i debljine. Što se tiče samog dizajna, željeli smo kreirati proizvod koji nije samo umanjena verzija 46-milimetarskog Big Pilot’s Watcha, već je zaseban proizvod u kolekciji. Odlučili smo se za iznimno jednostavan brojčanik sa samo tri kazaljke, inspiriran satnim dizajnima iz 1940-ih. Big Pilot’s Watch 43 predstavlja samu esenciju Big Pilot’s Watcha.

Za više informacija o satovima naručite novi broj časopisa Satovi i nakit:

Narudžba