RAZGOVOR | U Roger Dubuisu nikada ne slijedimo trendove – mi ih stvaramo

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Eksluzivno za Satove i nakit sa CEO-om Roger Dubuisa, Nicolom Andreattom razgovarala je urednica Mila Bulimbašić

Nicola Andreatta, sadašnji CEO beskrajno zanimljivog i uzbudljivog branda Roger Dubuis, rođen je u Italiji 1973. godine, a prisutan je u urarstvu od malih nogu preko svog oca, koji je bio na čelu Timeo SA, poznate urarske tvrtke. Nicola Andreatta je također cijelu svoju profesionalnu karijeru proveo u urastvu. Godine 1997. diplomirao je na Katoličkom sveučilištu u Milanu na studiju poslovne administracije i ekonomije, a karijeru je započeo u Aziji, gdje je radio za brojne brendove visokog urarstva u odjelima dizajna i prodaje. Godine 2003. preuzeo je upravljanje Timeom SA i stvorio vlastiti brend satova, N.O.A. u kojem je bio predsjednik i izvršni direktor do 2013., kada je imenovan potpredsjednikom i generalnim direktorom Tiffany & Co. Swiss Watches SAGL. Pod Andreattinim vodstvom, Tiffany & Co. je razvio i plasirao nekoliko novih kolekcija satova, uključujući kultni model Tiffany CT60. Od 1. prosinca 2018. godine Nicola Andreatta preuzima upravljanje Rogerom Dubuisom kao izvršni direktor.

Ekskluzivni razgovor za Satove i nakit započeli smo pitanjem kakvo je njegovo mišljenje o brandu nakon što je gotovo četiri godine na čelu Roger Dubuisa?

Jednostavno, Roger Dubuis je najuzbudljiviji način na koji možete doživjeti visoko urarstvo! Naravno, to je i razlog zbog kojeg sam ja tu. Roger Dubuis nije samo brand, to je način života, način razmišljanja. Mi idemo u budućnost istodobno grabeći inspiraciju iz tradicionalne umjetnosti izrade satova, šireći našu ponudu s daljnjom kreativnošću, inovativnošću i dodirom ekstravagancije.

Započeli smo razgovor u vrlo optimističnom tonu, pa da se vratimo malo unatrag – zanima me kako je nedavna kriza utjecala na Vas osobno i na brand?

Za brand je kriza bila odličan način da iznova promislimo naš poslovni model i pronađemo nove načine kako bismo se izborili sa izazovima koji će doći nakon krize. To što se nismo mogli susretati s našim klijentima, našim Plemenom, prisililo nas je da ubrzano napredujemo digitalno, bez obzira na to što je Roger Dubuis započeo digitalni razvoj i prije pandemije, tako da smo u našoj Manufakturi bili spremni u potpunosti. Digitalni pristup nudi nama i našim klijentima posve drugačije mogućnosti, od toga da smo povezani u čitavom svijetu, do kupnje naših satova bez fizičkog dodira. U posljednjih nekoliko mjeseci usavršili smo naše digitalno putovanje, uvodeći nove alate i osiguravajući dodatnu konzistenciju u okviru našeg ekosustava. Predstavili smo nove inicijative u cilju da postanemo još bliži s našim klijentima, poput razgovora uživo s našim Urbanim plemenom.

Tko su kupci vaših satova?

Mi ih volimo zvati članovima našeg Plemena, to su ljudi koji dijele iste vrijednosti poput nas; koji žele živjeti više od života i neprestano ići dalje. Ljudi koji poput nas imaju potrebu iskoristiti najviše od života i živjeti najbolje što mogu. Oni traže najfinije stvari u životu i najbolja moguća iskustva. To sve skupa ih dovodi u savršenu vezu s našim brandom. Budući da je naš brand, brand visokog urarstva, podrazumijeva se da kod nas traže alternativu klasičnom visokom urarstvu, traže izražajne i suvremene satove, naravno maksimalno ekskluzivne.

 

 

 

 

 

Da budemo još konkretniji, što izdvaja satove Roger Dubuis od ostalih brandova u području visokog urarstva?

Konkretno – mi u Roger Dubuisu zauzimamo se za jedinstveni pristup urarstvu i nikada ne slijedimo trendove – mi ih stvaramo! Neprestano propitujemo pravila igre u cilju obnavljanja i revolucioniranja umjetnosti urarstva, podižući ljestvice i to u području estetike i vještine. Zahvaljujući našoj integriranoj manufakturi i nevjerojatnim sposobnostima naših ljudi, možemo konstantno unapređivati našu ponudu. Stoga su naši satovi savršen izraz našeg življenja, budući da u svaku kreaciju donosimo izražajni i suvremeni dodir. To naravno ne može proći neprimijećeno pa vjerujemo da je upravo to ono što naši klijenti cijene kod naših satova.

Što možemo očekivati ​​do kraja ove godine od Roger Dubuisa, hoće li biti nekih novih modela?

Kao i obično od Roger Dubuisa možete očekivati obilje uzbudljivih noviteta koji će doći tijekom godine, više suradnje s umjetnicima iz našeg plemena Urbane kulture, više partnerstava na području našeg motosporta i više inovacija…

Cijeli članak pročitajte u novom broju Satova i nakita!

Najnovniji broj Satova i nakita potražite na kioscima ili naručite na linku uz besplatnu dostavu.