Treći dan SIHH-a uživo brendovi MB&F, HYT i Urwerk

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Auditorij za prezentacije uživo treći dan SIHH-a zauzeli su nezavisni brendovi Romain Gauthier, MB&F, F. P. Journe, HYT, Laurent Ferrier i Urwerk.

Dan je započeo Romain Gauthier, CEO istoimenog brenda, predstavljanjem novog luksuznog modela Insight Micro-Rotor Lady Opal i izlaganjem o važnosti vrhunskog urarstva. Nakon Gauthiera, na pozornicu je stupio Maximilian Büsser, vlasnik i kreativni direktor avangardne manufakture MB&F, koji je govorio o greškama i dobrim odlukama koje je donio tijekom četrnaest godina postojanja brenda.

F. P. Journe je predstavio godišnju nagradu za talentirane mlade urare, Young Talent Competition, i naveo što urari moraju priložiti kako bi ušli u natjecanje. CEO avangardnog brenda HYT, Gregory Dourde, opisat će svoje fascinantne komplicirane satove.

U popodnevnim satima William Rohr, kolekcionar rijetkih satova i direktor portala TimeZone.com, intervjuirat će Laurenta Ferriera, glavnog izvršnog direktora istoimene manufakture, kako bismo doznali više o Ferrierovu pristupu dizajnu. Dan će privesti kraju Gaetano Mileti, suosnivač Laboratorija vremena pri Sveučilištu u Neuchâtelu, koji će za Urwerk govoriti i povezanosti svjetla i vremena.

Uz navedeno, u auditoriju će Akademija Fondacije za visoko urarstvo upriličiti raspravu na temu obučenosti i obrazovanosti prodavača i distributera satova, u kojoj će sudjelovati Rodolphe Dubly iz Akademije, Carson Chan, voditelj Odjela za azijsko tržište pri Fondaciji, Michel Béziat, voditelj Odjela za obuku Manufakture Audemars Piguet, i Gianfranco Ritschel, majstor učitelj, a upravni direktor poznatog konceptualnog butika TimeVallée, Thavy Nano, objasnit će svoj zanimljivi pristup prodaji satova koji uključuje individualni pristup kupcu.

Svakodnevne izvještaje s ovogodišnjeg SIHH-a pratite na našem portalu i facebook stranici Satovi i nakit.

Foto: © SIHH 2019