Zvijezde obožavaju satove

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Rolex je službeni sat sva četiri teniska Grand Slama (Australian Open, Roland Garros, Wimbledon, US Open), a njegovi ambasadori su i uspješni argentinski tenisač Juan Martín del Potro i danska tenisačica Caroline Wozniacki, osvajačica Astralian Opena. Osim u tenisu, Rolex je angažiran, između ostalog, i u svijetu automobilizma, u kojem sponzorira Formulu 1, jedriličarstva, arhitekture, avanturizma i umjetnosti, prvenstveno filma, u kojem podupire Američku akademiju umjetnosti i znanosti i legendarne redatelje Martina Scorsesea, Alejandra G. I ñárritua, Katheryn Bigelow i Jamesa Camerona.

 

Sportski ambasadori

Da su tenisači i tenis općenito zanimljiv marketinški „alat“ za svjetske satne brendove svjedoče japanski satni gigant Seiko, čiji je globalni ambasador od 2014. godine srpski teniski as Novak Đoković, nezavisni satni brend Richard Mille, čije satove od 2010. nosi španjolska teniska legenda Rafael Nadal, i popularni japanski brend Citizen, čije je globalno lice mlada teniska zvijezda Naomi Osaka, osvajačica Australian i US Opena. Seiko je za Đokovića kroz godine kreirao niz sportskih, ali i elegantnih modela, sa mehanizmom na solarno i kinetičko napajanje, ali i jedan automatik – Premier Novak Djokovic Automatic Limited Edition. Richard Mille je, pak, satove kreirane za Nadala iskoristio za brojne eksperimente, poput izrade posebnog tourbillona otpornog na udarce ekstremne jačine, a koji je dio modela RM27-03.

 

Više u novom broju Satova i nakita br.30.

Iz časopisa Satovi & nakit, ljeto 2019.